Neonode n2

ASså denna vill jag lätt ha..



MEN.. Den har rätt kass batteritid :(
Annars skulle den vara perfekt!

Recension från ciao:

Har haft denna snygga och bra neonode telefonen i snart ett halvår. Jag tycker att den är snygg, användarvänlig, liten och bra.

Jag har inte haft några problem med den än. Och förväntar mig inga heller. Den är hyffsat stöttålig även om den inte är gjord för att tappas i backen. Den enda nackdelen jag har märkt med den är att den inte har stöd för 3G nätet. utan använder sig endast av det vanliga GSM nätet Tycker att det är väldigt bra att det medföljde ett stort minneskort, för mediafiler till den väldigt lätta och bra mediaspelaren i den.

Specifikationer:

Mått: 47x77x14,7 mm
Vikt: 60g
Band: GSM 850/ 900/ 1800/ 1900
Skärm: 2 tum, 176x220 pixlar
Taltid: x
Passnings-tid: x
Minne: 1 Gb mini sd ingår
Kamera: 2 megapixel
Operativ: Egenutvecklad Windows CE-variant
Övrigt: Bluetooth, sdhc-stöd

Särmen är en 2" "touch" liknande, men ändå inte. Det är egentligen ett IR nät presis ovanför skärmen som känner av var man sätter fingret.
Kameran är det inget fel på, förutom att det inte finns någon blixt, vilket betyder att man inte kan använda den på mörka ställen.

Rekomenderar denna för er som vill testa på något nytt som fungerar strålande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0